2009. október 27. kedd Webshop tapasztalatok

Praktiker

Egy térdeplő széket szerettem volna rendelni a Praktiker webáruházából, ahol igen jó árban árulták és egy éppen futó akciónak köszönhetően a házhozszállítás is ingyenes lett volna.

A regisztráció és annak visszaigazolása után be is léptem és kiválasztottam, kosaramba helyeztem a kiszemelt terméket. Innentől követtem a leírtakat, megadtam, hogy házhozszállítást szeretnék, hogy mik a Szállítási és Számlázási adataim, de a Megrendelésre nyomva nyégyből négyszer utasított vissza azzal az üzenettel, hogy “Hozzáférés megtagadva Ez a rendelés nem az Öné.” :), most komolyan, akkor kié?!

Ezek után írtam egy e-mailt nekik, amint megjön a válasz frissítem a hozzászólást, addig azonban NEM ajánlom ezt a webshopot, mert csak az időm ment eddig el a felesleges regisztrálással, a termék kiválasztásával és a megrendelés elküldésével való próbálkozással!

A levelem célba ért és az ügyfélszolgálat kedvesen válaszolt is (próbáljam meg újraindítani a böngészőmet… szóval valami cookie beragadt :)), én pedig a leírtakat végrehajtva végre fel tudtam adni a megrendelésemet, sőt a bankkártyás fizetés is egyből működött és sikeresen zárult.

Mindent egybevetve el kell mondanom, hogy valamelyik laptopszalon reakcióidejét (30 perc alatt lebeszéltünk mindent) ugyan nem tudták überelni, de mindenképpen gyorsak voltak (4-5 óra méghozzá délután), és normális, működő megoldást kínáltak fel. A hozzáállásuk tetszett és talán a jövőben még visszatérek hozzájuk (Chrome helyett Firefoxban).

    Vélemény, hozzászólás?

    Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

    Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

    Back to top