2010. július 19. hétfő Ügyintézés közben

AXA mindenit (FRISSÍTVE)

A mai napon -nehogy csak a munkával, költözéssel, és az új élethelyzetemmel való ismerkedéssel kelljen foglalkoznom :)- elmentem a fent említett bank ügyfélszolgálatára, mivel számlanyitásom már 3 hónap + 3 hét -részletek később- késésben van, és már nem is kell egyébként. Illetve, hát az van, hogy ha 4 hónap alatt nem tud egy számlát létrehozni, akkor szerintem az a bank nem olyan, amire később pénzt bíznék :)!
Kezdetek:
2010. 04. 01. Találkozom a pénzügyis emberemmel (mert nem értek a pénzhez, kezelje, olyan, aki ért -rám is ezért bízzák a honlapokat-), akivel kitöltöttük a papírokat, megkaptam a csekket a számlanyitási díjjal (6800 ft).
2010. 04. 08. Kisebb szünet után befizettem a csekket, majd elküldtem a szkennelt példányt már említett emberemnek, hogy akkor indulhat a folyamat.

2010. 06. 25. Mivel semmi haladást nem tapasztaltam és az idő sürget (a pénzügyis nem tudod segíteni 3 héten keresztül), beugrottam ebédidőben a bankba, hogy megkérdezzem mi van. Az van azt mondják, hogy a csekket elfogadják, de a papírok nem érkeztek be hozzájuk… hmm. Töltsük ki újra és akkor ez ASAP, nagyon hamar készen lesz nekem és kapom a levelet róla, maximum egy hét. OK, töltsük ki újra!
2010. 07. 19. Nem jött levél a távollétemben, és eltelt HÁROM hét. Bementem megkérdezni, hogy most mivan, illetve ha lehet akkor kérem a pénzem vissza, aztán hagyjuk egymást békén, mert ez nem rendszer?! Hát nem tudják mi van, de ha nem kell a számla, akkor 1000 ft-ért megszüntethetem… MIVAN?! Kicsit kiakadva érdeklődtem, hogy most akkor ezt mégis hogyan gondolják? Ja, hát beszéljek a központtal, hátha van valami megoldás, majd elkísértek egy telefonhoz, amiben kb. 6-8 perc dallamhallgatás után egy férfinak -az adataim megadása után-, újra el kellett mondanom, hogy mi a gondom… ok, ráérek bohóckodni, tényleg!… NOT! A kedves ügyintéző azt mondta, hogy pénzt azt nem adnak vissza, mert a számlám 06. 30-án létrejött, így az Özletszabályzat szerint nem adhatnak már vissza pénzt, de akkor kiküldik az aktiváló levelet “újra” (nem kaptam semmilyen levelet), és ha nem aktiválom, akkor fél év és megszűnik magától… Most komolyan, akkor lényegében csak 6800 ft-ot buktam azért, mert bénák vagytok? Hm… nem is várok válaszra, és nem is vagyok az a fenygetőzős fajta, egyből tudok a PSZAF-nak panaszt tenni.

Szóval AXA nem ajánlott részemről, nagyon nagyot csalódtam bennük, és ezt tartom akkor is, ha ez egy egyedi eset részükről (akkor meg visszaadták volna a pénzt mondjuk :)).

2010. 10. 12. Felhívtak az AXA-tól, a PSZAF vizsgálata eljutott hozzájuk, beszélgettünk kicsit, azt mondják igazam van. Köszönöm! A pénzt is visszakaptam, szóval akinek pénzügyi szervezettel van gondja, a PSZAF mindenképpen ajánlott, működő intézmény.

  1. kmaate szerint:

    az ötlet jó, hogy a pénzedet olyanra bízd, aki ért a pénzhez, a téves elképzelés azonban benned is él, hogy ezek a pénzügyi tanácsadók egy fokkal is jobban értenek a pénzügyekhez, mint a szomszéd Náncsi néni. NEM! Úgyanis ezek a pénzügyi tanácsadók a szomszéd Náncsi nénik, akik sehol nem kaptak semmi munkát, ezért ügynökösködnek, csak pénzügyi tanácsadóknak nevezik őket, minimális tanfolyammal és kontakttal pár pénzintézettel, de gyakorlatilag mindent gyorsabban intézhet az ember, ha ő maga csinálja, mintha ezekre bizza. Ha meg lesz tényleges pénzed, akkor be kell menni az adott pénzintézethez és a privát szobába fogad az igazgató vagy a vezérbróker és az megmondja, hogy mit hova és megköszöni a bizalmat. Szóval kerüld a pénzügyi tanácsadókat, ennyi.

    VálaszVálasz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Back to top